Hoe kan ik God zien en ervaren? Het goede leven – John T.L. Maasbach

Nieuw: ‘Hoe kan ik God zien en ervaren?’ – Serie: Het goede leven. Dit nieuwe boek van John Maasbach is verkrijgbaar bij Chr. Boeksjop Rinnah! Voor meer informatie en om te bestellen, zie: http://www.rinnah.nl/nl/product/9789064421969/hoe-kan-ik-god-zien-en-ervaren.html

Inhoud:

• Kan ik God echt zien en ervaren in mijn leven?
• Hoe laat Hij Zichzelf zien?
• Wat kan ik doen om God beter te leren kennen?

God heeft de mensen lief en wil Zijn grote liefde en kracht laten zien. Dit eenvoudige boekje laat aan de hand van het leven van Mozes en het volk van Israël zien hoe God met de mens omgaat. God wil Zichzelf vandaag aan jou laten zien. Eén ontmoeting met Hem verandert je hele leven. Dit boekje zal u helpen het goede leven te ontvangen dat God voor u heeft.

Maasbach 1

Leave a Reply

