Nieuw: boardboekjes Dit is mijn jas & Ik ga op reis – Corien Oranje en Marijke ten Cate

‘Ik ga op reis’ & ‘Dit is mijn jas’ zijn boardboekjes voor jonge kinderen, gemaakt met de kleurrijke illustraties van Marijke ten Cate, bekend uit de Prentenbijbel. De korte en rake teksten zijn geschreven door Corien Oranje. Ze vertelt het verhaal over de verloren zoon en over Jozef voor kinderen vanaf 2 jaar.

Verkrijgbaar in de (online) winkel van Chr. Boeksjop Rinnah! Voor meer informatie en om te bestellen, zie: http://www.rinnah.nl/nl/product/9789089120922/ik-ga-op-reis.html (Ik ga op reis) & http://www.rinnah.nl/nl/product/9789089120915/dit-is-mijn-jas.html (Dit is mijn jas)

Dit is mijn jas Ik ga op reis

Leave a Reply

