Recensie van het boek ‘Hooggevoeligheid, een miskende gave’

Recensie van het boek: ‘Hooggevoeligheid, een miskende gave’ – Dirk & Christa Luling: “Iemand heeft mij het boek aangeraden. Het is alsof iemand een boek heeft geschreven over mijn eigen leven. Het onderwerp was helemaal nieuw voor mij. Hierdoor heb ik handvatten gekregen en inzicht in mijn eigen leven. Ik ben hier heel blij mee. Hier kan ik wat mee. Mijn dank gaat uit naar de schrijvers van dit boek”. (5 sterren)

Wil je meer weten over dit boek of het boek bestellen? Klik op deze link:  https://www.rinnah.nl/nl/product/9783940188564/hooggevoeligheid-een-miskende-gave.html

hoogevoeligheid

Leave a Reply

