Recensie roman Ik wist het wel – Kirsten Heitzmann

Ik wist het welRinnah recensie van de, nieuwe, roman ‘Ik wist het wel’ van Kirsten Heitzmann: “Met deze roman is Kristen Heitzmann een andere weg ingeslagen. ‘Ik wist het wel’ is echt een feelgood roman: een heerlijk romantisch verhaal dat je graag, eenmaal begonnen, snel uit wilt lezen! Het is niet zomaar een ‘romantisch’ verhaal. Een heel sterk punt in deze roman zijn de gesprekken tussen de hoofdpersonen. Deze zijn allesbehalve saai en staan zeker niet bol van een teveel aan romantiek. De ‘woordenwisselingen’ zijn boeiend, fel en prikkelen de lezer. De schrijfster neemt je mee in stormachtige verwikkelingen en dat zorgt er ook voor dat het verhaal niet verzand in een verhaal dat alleen maar de romantische relatie tussen de hoofdpersonen bespreekt. De personages ontwikkelen zich gedurende het verhaal in personen die moeten dealen met hun verleden, hun heden en de toekomst. Zij komen er sterker uit! Ik wens je veel leesplezier! (4 sterren)

Deze roman is verkrijgbaar in onze winkel & webshop! > https://www.rinnah.nl/nl/product/9789029726245/ik-wist-het-wel.html

Inhoud roman:

Inkijkexemplaar.

Met de feelgoodroman ‘Ik wist het wel’ slaat Kirsten Heitzmann een nieuwe weg in.

De eerste ontmoeting tussen romanschrijfster Grace en toneelschrijver Devin eindigt ermee dat zij een glas thee in zijn gezicht gooit. Ze laat haar werk niet zomaar afkraken en ze zal het hier zeker niet bij laten. Devin mijdt haar, maar als hij wordt gedwongen met haar samen te werken aan een nieuw project, kan hij niet meer om haar heen en zijn het niet meer alleen zijn waardigheid en professionaliteit die op het spel staan. Hun strijd om wie er gelijk heeft slaat algauw om in een onbedwingbare passie.