Rinnah recensie roman Vervlogen droom – Christine Johnson

Rinnah recensie van de roman ‘Vervlogen droom’ van Christine Johnson: “Een heerlijk vakantieboek. Ondanks dat de liefdesaffaire bijna voorspelbaar was, boeide mij dit boek van het begin tot het einde. Ik heb ook weer dingen geleerd; allereerst over het werk van de bergers, maar zeker ook wat het daadwerkelijk betekend om iets of iemand lief te hebben en daarvoor je eigen droom op te zeggen! Dit is het 1e deel van een serie, van een nog niet zo bekende schrijfster, dus dat beloofd wat !!! (4 sterren)

Kijk voor meer informatie en om te bestellen op: https://www.rinnah.nl/nl/product/9789492408082/vervlogen-droom.html

Inhoud roman:

Wanneer haar moeder sterft, keert Elizabeth Benjamin samen met haar oudtante en dienstmeisje terug naar huis, in Key West. Maar ze wordt niet zo warm welkom geheten als ze had gehoopt. Haar broer kan haar niet luchten of zien en haar vader wil dat ze met zijn griffier trouwt. Elizabeths hart behoort echter maar aan één man toe: Rourke O’Malley. Vastbesloten om zich niet zomaar gewonnen te geven, bedenkt ze een plan om onder haar vaders wil uit te komen.

Maar als ze het dagboek van haar moeder vindt, staat Elizabeths leven plots op losse schroeven en niet veel later wordt ze voor een moeilijke keuze gesteld: het vervullen van haar verplichtingen en afstand doen van haar dromen, of haar bevoorrechte leven achter zich laten om achter de man aan te gaan die haar vader ziet als weinig meer dan een zeerover…

Vanaf de eerste bladzijde trekt Christine Johnson je mee in een wereld van onmogelijke keuzes, verborgen verlangens en hartverwarmende romantiek tegen de achtergrond van het levendige Zuiden.

Deel 1 in de serie Beloften van het zuiden