Recensie roman Vervlogen droom – Christine Johnson

Rinnah recensie roman ‘Vervlogen droom’: “Vervlogen droom neemt je vanaf de eerste bladzijde mee in de belevenissen van Elizabeth Benjamin, een eigenzinnige jonge vrouw die er niet voor terugdeinst om haar verlangens na te jagen. Het verhaal leest heerlijk weg! Mocht je een liefhebber zijn van historische romans en een goede dosis romantiek, dan is dit verhaal een must read.” (4 sterren)

Meer informatie over deze roman, vindt je hier: https://www.rinnah.nl/nl/product/9789492408082/vervlogen-droom.html

Inhoud roman:

Wanneer haar moeder sterft, keert Elizabeth Benjamin samen met haar oudtante en dienstmeisje terug naar huis, in Key West. Maar ze wordt niet zo warm welkom geheten als ze had gehoopt. Haar broer kan haar niet luchten of zien en haar vader wil dat ze met zijn griffier trouwt. Elizabeths hart behoort echter maar aan één man toe: Rourke O’Malley. Vastbesloten om zich niet zomaar gewonnen te geven, bedenkt ze een plan om onder haar vaders wil uit te komen.

Maar als ze het dagboek van haar moeder vindt, staat Elizabeths leven plots op losse schroeven en niet veel later wordt ze voor een moeilijke keuze gesteld: het vervullen van haar verplichtingen en afstand doen van haar dromen, of haar bevoorrechte leven achter zich laten om achter de man aan te gaan die haar vader ziet als weinig meer dan een zeerover…

Vanaf de eerste bladzijde trekt Christine Johnson je mee in een wereld van onmogelijke keuzes, verborgen verlangens en hartverwarmende romantiek tegen de achtergrond van het levendige Zuiden.

Deel 1 in de serie Beloften van het zuiden